The password of your CERN account 'CERN-IPMC Support (cernipmc)' was changed.

Version française en fin de ce message |

  • | - | - | - |

The password of your CERN account ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ was changed.

Dear CERN-IPMC Support,

The password of your CERN account ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ was changed, following a request coming from the IP address ‘90.114.83.130’.

This password can be changed again at any time through a web browser, at the address https://account.cern.ch/account/CERNAccount/ChangePassword.aspx?login=cernipmc.

Required actions

It is strongly recommended to logoff your currently active sessions, then logon again to avoid password mismatch errors.

Getting help- In the event of any questions or problems, please contact the Service Desk (phone +41 22 76 77777 or service-desk@cern.ch)

  • Please do not reply to this message, which is generated by a robot: you will not get any answer.

Best regards,
CERN IT Department

Le mot de passe de votre compte CERN ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ a été changé

Cher/Chère CERN-IPMC Support,

Le mot de passe de votre compte CERN ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ a été changé, suite à une demande provenant de l’adresse IP ‘90.114.83.130’.

Ce mot de passe peut être changé à nouveau à tout moment avec un web browser, à l’adresse https://account.cern.ch/account/CERNAccount/ChangePassword.aspx?login=cernipmc.

Actions requises

Il est fortement recommandé de vous déconnecter de vos sessions actives, puis ouvrir une nouvelle session pour éviter les erreurs du à un mauvais mot de passe.

Obtenir de l’aide- En cas de questions ou de problèmes, merci de contacter le Service Desk (téléphone +41 22 76 77777 ou service-desk@cern.ch)

  • Merci de ne pas répondre à ce message, qui a été généré par un robot: vous n’ obtiendrez pas de réponse.

Cordialement,
CERN Departement IT