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The password of your CERN account ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ was changed.
Dear CERN-IPMC Support,
The password of your CERN account ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ was changed, following a request coming from the IP address ‘90.114.83.130’.
This password can be changed again at any time through a web browser, at the address https://account.cern.ch/account/CERNAccount/ChangePassword.aspx?login=cernipmc.
Required actions
It is strongly recommended to logoff your currently active sessions, then logon again to avoid password mismatch errors.
Getting help- In the event of any questions or problems, please contact the Service Desk (phone +41 22 76 77777 or service-desk@cern.ch)
- Please do not reply to this message, which is generated by a robot: you will not get any answer.
Best regards,
CERN IT Department
Le mot de passe de votre compte CERN ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ a été changé
Cher/Chère CERN-IPMC Support,
Le mot de passe de votre compte CERN ‘CERN-IPMC Support (cernipmc)’ a été changé, suite à une demande provenant de l’adresse IP ‘90.114.83.130’.
Ce mot de passe peut être changé à nouveau à tout moment avec un web browser, à l’adresse https://account.cern.ch/account/CERNAccount/ChangePassword.aspx?login=cernipmc.
Actions requises
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Obtenir de l’aide- En cas de questions ou de problèmes, merci de contacter le Service Desk (téléphone +41 22 76 77777 ou service-desk@cern.ch)
- Merci de ne pas répondre à ce message, qui a été généré par un robot: vous n’ obtiendrez pas de réponse.
Cordialement,
CERN Departement IT